Sunday 10 December 2017

Mossberg 500 zapasów opcji


Opcje Mossberg 500 Shotgun Podczas gdy wróciliśmy omówiliśmy opcje dla różnych zasobów na karcie 10-22 (opcje na akcje). Tym razem będziemy patrzeć na opcje dla mojego karabinu Mossberg 590 12. Podobnie jak seria 10-22, strzelby Mossberg 500 są niezwykle popularne. Również 10-22 zmiana zapasów jest najprostszą modyfikacją. Mój 590 pierwotnie pochodził z syntetycznymi zapasami, ale chciałem mieć uchwyt pistoletowy wraz z zapasem ramion. Zawsze czułem, że taktyczne strzały powinny mieć pistolet, ponieważ pozwala na większą kontrolę i pomaga zredukować odruch filcowy. Patrząc na różne zapasy, są one tanie i źle zaprojektowane do bardzo innowacyjnych. Mógłbyś jechać z zapasem Homme'a. Pasują do zapasów OEM, ale wykorzystują słynny materiał Hogue, który jest lepki, co pomaga zachować dobry zakup broni: mają je w kolorze zombie i pomarańczowym dla LEO mniej niż śmiertelne rundy Magpul niedawno zaczął oferować unikalne MOE wzmacniacze wzmacniające ampułki SGA dla wzmacniaczy Remington Mossberg. Oferują je w kolorze czarnym, płaskim pomarańczowym pomarańczowym wzmacniaczu (znów dla LEO). Jakość Magpuls jest doskonała, podobnie jak ich obsługa klienta. inną opcją jest zapasy Speedfeed, mają wnęki w trzonkach, w których znajdują się 2 dodatkowe rundy po każdej stronie (łącznie 4). Oferują swoje magazyny z uchwytem pistoletowym lub bez niego. Podobnie jak Hogue amp Magpul oferują je w kolorze pomarańczowym dla tłumu ścigania. Firma Shockwave Technologies oferuje uchwyt w kształcie ptaka, podobny do tego, co niektórzy zmodyfikowali swoje drewno. Nazywają to Raptor (spójrz na ich stronę internetową) Innym rozwiązaniem jest projekt Bullpup. Zazwyczaj obawiam się zapasowych zestawów bullpupów. Mossberg rzeczywiście zaproponował to przez pewien czas jako opcję fabryczną, od tego, co czytałem, że działają tak samo dobrze jak standardowe zestawy zapasów. Jest to zapasy pierwotnie zakupione dla mojego Mossberga, jest on produkowany przez Czarnego Wojownika (teraz John Masen ). Podobało mi się to, ale kącik wydawał się i chciałbym mieć folder lub składany zapas, aby pistolet był łatwiejszy w transporcie. ATI oferuje kilka opcji: Tapco oferuje swoje zasoby Intrafuse dla Mossberg Choate nie pozbawi właścicieli Mossberg ich nie tak estetycznie przyjemne zapasy, które zawsze lubiłem produkty Grupy Fab DefenseMAKO, mają naprawdę ładne zapasy i dobrze przemyślane projekty Butler Creek wykonuje składane uchwyt pistoletowy z wykorzystaniem ich sztywnego, stalowego ramienia składanego Phoenix Technologies oferuje także dwa elementy butów typu M-4 z integralnym uchwytem na pistolet Blackhawk oferuje kilka opcji, które cechują się zredukowaną technologią odciągania, którą wybrałem, aby ją umieścić jak to był mój ulubiony system czasów i był to również system zakupiony. Mesa Tactical miał pojęcie: zrób adapter, który pozwoliłby właścicielowi strzelców wybrać ich zapas czołowy i przyczepność z oferty M-4AR-15. Nie jestem pewien, czy pierwsi wymyślili ten pomysł, ale pozostałe adaptery, które widziałem, były plastyczne i tanie. Mesa Tactical wykonane są z aluminium i są produkowane w Stanach Zjednoczonych Ten model jest również dostępny w wersji redukującej zrywanie, patrz tutaj. Ich zestaw zawiera uchwyt pistoletowy HORE AR i standardowy zapas zapasowy AR 4. Można jednak zainstalować dowolny stojak na butt i uchwyt, który będzie pasował do karabinka na platformę AR, a tutaj można posłużyć się meblami Magpul. Części są luźne w plastikowej torebce: Oto części, które są ułożone, instalacja jest zatrzaśnięta, zapewniają dobre instrukcje i narzędzia potrzebne do wykonania zadania Pierwszym krokiem jest zainstalowanie adaptera za pomocą śruby mocującej i klucza imbusowego. Części pasują ładnie. Zamontowałem następnie rurkę buforową (bufor sans i sprężynę). Przed gwintowaniem jej do adaptera należy założyć pierścień zabezpieczający i nakrętkę kluczową. Zapomniałem przystawić zdjęcie, ale tutaj jest na karabincie AR: instalacja jest taka sama, gwinty na pierścieniu blokującym na rurze buforowej z wycięciami zwróconymi do tyłu, pierścień indeksu idzie dalej, wsuwa się przez wykładzinę na karcie na pierścieniu znajduje się szczelina na spodzie rurki buforowej, co zapobiega przędzeniu. Następnie wkręcaj rurę buforową do adaptera z minimalną ilością 3-4 gwintów, gdy tylko ją znajdzie się wystarczająco głęboko, a zasobnik prosto w górę, przesuń pierścień indeksujący do przodu w szczeliny na adapterze. Następnie dokręć pierścień blokujący ręcznie, a następnie zsynchronizuj go za pomocą dostarczonego klucza płaskiego. Następnie zainstalowałem uchwyt Hoga ze śrubą. Kiedyś miałem wszystko mocno, mogłem wyregulować długość ciągnięcia i zainstalować mocowanie uchwytu QD. Możesz zobaczyć na zdjęciu, adapter wygląda dobrze w domu. Ostatnim elementem, który dodałem, był podkładka z wycinką Limbsaver. Robią jeden, który przyciąga większość zapasów AR. Było trochę trudno dostać się, musiałem użyć małego śrubokręt, aby wyciągnąć kauczuk wokół płyty buta, ale raz, pasuje jak rękawiczki. To doda calym calkiem do LOP. Jeśli nigdy nie próbowałeś produktów Limbsaver, których brakuje. Uważam, że mają najlepsze pochłaniające materiał pochłaniający, a ich produkty są produkowane w USA. Sprawdź je tutajJoined: Śr lip 30, 2003 4:23 pm Posty: 5134 Lokalizacja: Brillion, WI Zgadzam się z Art (lizardbreath). Wymiary magazynu na drewnie są o wiele łatwiejsze do zmodyfikowania, aby pasowały do ​​Ciebie, niż są na syntetycznych zapasach. Dodam do skrócenia zapasu, musisz również sprawdzić, czy skok (kąt utworzony przez tyłek lub wkład zrywający i żebro - blisko 90 stopni) i wysokość grzebienia (górna powierzchnia magazynu, w którym znajduje się policzek ), aby upewnić się, że jest to właściwa odległość poniżej poziomu żebra z bronią. Taktyczni strzelcy mają tendencję do stawiania czoła celom bardziej bezpośrednio niż strzelcy sportowi. To dlatego wolą krótsze zapasy. Trochę dłuższy czas jest potrzebny, gdy strzelcy sportowi obracają swoje postawy o 45 stopni w kierunku boku zamocowania pistoletu (zgodnie z ruchem wskazówek zegara strzelca praworęcznego). Autor magazynu quotStock Fitters Bible, wydanie drugie wyda relację między formą strzelecką, rozmiarami akcji a rozmiarami strzelców i kształtem amazonStock-fitters-bib. 1451570384 Dołączył: Pon Paź 03, 2017 11:29 Posty: 41 Cóż, nie miałam aktualizacji mojego własnego wątku ponieważ czekam na jakieś rzeczy. Ale ja tu mówię, jest dostępna marmurowa marmurowa koszula Mossberga o wymiarach 12 cali. Może to być opcja, jeśli nie masz jeszcze kupić. Nie jest to styl szantażera Bantamquot, jest to standardowe wyposażenie z miniaturowymi meblami z drewna. Posiada 13-częściowy LOP z nieco wyższym uchwytem, ​​a także krótki dostęp do super-dupera. Żadnego żartu, przedłużenie jest prawie w odbiorniku, gdy akcje są zamknięte. Dostaliśmy się. Rodzaj zmęczony dzieleniem jednego pistoletu, zwłaszcza w zakresach, które nie pozwalają. To jest broń TOUGH do znalezienia. Podejrzewam, że Mossberg nie jest w ten sposób wyposażony w 12-gauge. Zadzwoniłem do nich o zakupie forendy i lampy z osobna, i powiedziano mi, że nie są już dostępne dla 12-gauge. Być może trzeba będzie zapłacić opłatę, aby mieć broń wysyłaną lokalnie z internetowej sprzedaży (w Internecie jest ich garstka). (Wezmę to z powrotem, zadzwoniłem do Mossberg, aby upewnić się, że to dobre info. Przedstawiciel, z którym rozmawiałem, mówi, że części są dostępne i dał mi wyceny). Miałem szczęście znaleźć jeden lokalny sklep, który miał w magazynie jedną starą jednostkę magazynową. Im naprawdę podekscytowany, aby zobaczyć meble na tym, ponieważ siedząc tam od lat. imiona john napisał: Cóż, ja nie miałem aktualizacji mój własny wątek ponieważ czekam na niektóre rzeczy. Ale ja tu mówię, jest dostępna marmurowa marmurowa koszula Mossberga o wymiarach 12 cali. Może to być opcja, jeśli nie masz jeszcze kupić. Nie jest to styl szantażera Bantamquot, jest to standardowe wyposażenie z miniaturowymi meblami z drewna. Posiada 13-częściowy LOP z nieco wyższym uchwytem, ​​a także krótki dostęp do super-dupera. Żadnego żartu, przedłużenie jest prawie w odbiorniku, gdy akcje są zamknięte. Dostaliśmy się. Rodzaj zmęczony dzieleniem jednego pistoletu, zwłaszcza w zakresach, które nie pozwalają. To jest broń TOUGH do znalezienia. Podejrzewam, że Mossberg nie jest w ten sposób wyposażony w 12-gauge. Zadzwoniłem do nich o zakupie forendy i lampy z osobna, i powiedziano mi, że nie są już dostępne dla 12-gauge. Być może trzeba będzie zapłacić opłatę, aby mieć broń wysyłaną lokalnie z internetowej sprzedaży (w Internecie jest ich garstka). (Wezmę to z powrotem, zadzwoniłem do Mossberg, aby upewnić się, że to dobre info. Przedstawiciel, z którym rozmawiałem, mówi, że części są dostępne i dał mi wyceny). Miałem szczęście znaleźć jeden lokalny sklep, który miał w magazynie jedną starą jednostkę magazynową. Im naprawdę podekscytowany, aby zobaczyć meble na tym, ponieważ siedząc tam od lat. Prawdopodobnie muszę spróbować wypić 500 Bantam i zobaczyć, jak się czuje. Nie miałem problemu z osiągnięciem podczas cyklu regularnego 500. Wydawało się, że czas był zbyt długi, aby wygodnie nosić tyłek w pobliżu jednej piersi w bardziej taktycznym położeniu. W końcu przekonałem moją dziewczynę do wypróbowania mojego nowego Mossberga 500 12ga strzelbę - rzeczywiście zrobiła naprawdę dobrze z tym trochę zredukowanych rund. przynajmniej shes nie tak się boi tego, że odmawia odebrać coś znowu jego bardzo oczywiste, że broń nie pasuje jej dobrze, więc ja staram się dowiedzieć się najlepszą opcję (s). Obecnie mam standardowy czas wraz z wkładem Limbsaver - myślę, że obecna LOP wynosi 14,25 kwot, jeśli zmierzyłem to poprawnie. Im 62 kwot i shes 52 kwot. więc zgaduję, że moja jedyna opcja jest regulowanym zapasem, jeśli chcę, abyśmy zarówno byli w stanie wygodnie korzystać z niego Czy ktoś ma jakieś porady na temat dobrego regulowanego zapasu Wolę standardową przyczepność, a nie pistolet, ale wygląda jak moja jedyna opcja jest dla uchwytu pistoletowego dla regulowanego zapasu Chciałbym też jakiegoś materiału z jakiegoś wbudowanego w redukcję odrzutową, aby pomóc mojej dziewczynie jak najwięcej. Słyszałem wiele wspaniałych rzeczy o stadach Knoxx i wygląda na to, że model KO4200-C będzie dobrym rozwiązaniem - chociaż trochę więcej, niż miałam zamiar wydać. więc moje główne pytania to: 1.) Czy ktoś ma jakieś uwagi na temat regulowanej akcji Knoxya z wbudowaną redukcją odciąć. 2.) Czy ktoś ma jakieś inne sugestie? 3.) Czy jest nawet możliwe, aby uzyskać regulowany odrzut zmniejszający zapas o standardzie gripSGA Stock Mossberg 500590590A1 Szczegóły produktu SGA Stock to dwustronny, konfigurowalny przez użytkownika podajnik, zaprojektowany tak, aby dodać wiele potrzebnych dostosowań do wypróbowanych i prawdziwie serii strzelb Mossberg 500590590A1 12ga. Wyposażony w system dystansowy pozwalający na długotrwałą regulację naciągu, ulepszoną ergonomię chwytania, poduszkę redukującą odskakiwanie, opcjonalne opony na klatkę piersiową do stosowania w optyce oraz inne akcesoria, Mossberg SGA wprowadza projekt Magpul i inżynierię na inną klasyczną amerykańską broń palną. Dostępne w kolorze czarnym, płaskim Dark Earth i pomarańczowym, aby dostosować się do tej misji. Zasady administracji eksportowej Kontrolowany produkt SGA Stock Mossberg 500590590A1 Waga: 1,5 lbs (wtwo dystansowe) LOP Zakres regulacji: 12,3-14,3 cala Szerokość palca, maks .: 1,5 cala Wymiary buta: 1,5 x 5,0 cala Informacje pokrewne OSTRZEŻENIE : Przestrzegaj bezpiecznych praktyk w zakresie broni palnej przez cały czas. Niewłaściwe postępowanie może spowodować poważne obrażenia ciała lub śmierć. Firma Magpul Industries nie ponosi odpowiedzialności za szkody, śmierć lub uszkodzenie mienia powstałe w wyniku nieprawidłowej instalacji, niewłaściwego wykorzystania, nielegalnego używania lub modyfikacji tego produktu. OŚWIADCZENIE EKSPLOATACYJNE: Jest to pozycja kontrolowana w celu eksportowania przez Export Administration Regulations (EAR) na liście Commerce Control List (CCL). Kontrole te mają formę przepisów eksportowych i wymagań dotyczących licencji. W ramach wyraźnej zapłaty za otrzymanie towarów Magpuls, danych technicznych i usług nasi klienci uznają, że eksport, powrotny wywóz lub inny transfer, bezpośrednio lub pośrednio, towarów, danych technicznych i usług świadczonych przez Magpul z naruszeniem prawa Stanów Zjednoczonych jest zabroniona. Klienci nabywający kontrolowane towary, dane techniczne i usługi firmy Magpul są odpowiedzialni za uzyskanie niezbędnego zezwolenia Stanów Zjednoczonych lub innego autoryzowanego rządu w celu zapewnienia przestrzegania obowiązujących przepisów eksportowych. (Więcej informacji można znaleźć w FAQ Magpul Shipping and Returns FAQ).

No comments:

Post a Comment